Internet je sice nepřekonatelný, co se možnosti prezentace týká, jenže stejně jako všechno ostatní na světě není ani tento dokonalý. A k jeho největším nedokonalostem patří právě ona jeho dokonalost. Právě kvůli tomu, jak snadno se na něm lze prezentovat klidně i před celým širým světem, je už dnes totiž natolik naplněn všelijakým materiálem, že už v něm jen těžko objevíme přesně to, co se objevit má. Zkrátka je tu natolik silná konkurence různých internetových stránek a dalších prezentací, že se mezi nimi prakticky cokoliv dokáže ztratit a nebýt k nalezení.
A aby to nebylo zase až tak nezvladatelné, spatřily světlo (virtuálního) světa i internetové vyhledávače. Nástroje, které pomáhají lidem ve změti toho všeho nalézt to, co má být nalezeno. Stačí do nich zadat náležité klíčové slovo a tyto ho naleznou. Sice zpravidla opět na tolika různých místech, že tato nelze všechna otevřít a prostudovat, a to ani v případě někoho, kdo má času víc než nazbyt, ale aspoň to.
A aby se po zadání klíčového slova ve vyhledávači objevilo přesně to, co je jím hledáno, je třeba, aby to vzali v potaz i majitelé internetových stránek. A v rámci optimalizace pro internetové vyhledávače (SEO) tito neopomněli ani toto téma.
Pokud je tedy některý z webů optimalizován, je třeba nejen odstranit možné nedostatky přímo na tomto, zajistit linkbuilding a copywriting a propagovat ho, ale také vsadit na užití těch nejvýhodnějších klíčových slov. Těch, jež přesně vystihují obsah dané prezentace, ale zároveň pokud možno nemají příliš silnou konkurenci na jiných webech.
Správný návrh klíčových slov Seolight pro dotyčný web tak má určitě nemalý význam a může rozhodnout o mnohém. Přesněji o tom, zda a kolik lidí na dotyčný web bude zavítávat, nakolik prospěšní takoví návštěvníci budou a také nakolik bude tento výběr odpovídat potřebám vyhledávačů.
Je to tedy docela věda, že? I když jde vlastně jen o pouhá slova.