Používejte internet. Využijte sílu internetu a dejte o sobě světu vědět. Internet je super místo, kde můžete zadarmo oslovit tisíce lidí a potencionálních klientů. Můžete vytvořit web a předat dál informace o vaší společnosti a na trh uvést vaše výrobky nebo služby. Jedna z nejdůležitějších věcí je emailová adresa vaší společnosti. Zadejte i adresu Facebooku, Twitteru a všechny jiné účty a stránky, které máte.
Twitter. Twitter je zadarmo a umožňuje vám působit s osobním přístupem. Jméno nebo přezdívka by měla být nejbližší vaší společnosti a přidejte k ní i jméno. Jako fotografie bude nejlepší logo vaší společnosti. U každého příspěvku se jako profilová fotka objeví vaše logo a vaše značka bude více známá. Svoji společnost propagujte ve tweetech vtipným způsobem. Jednoduše, dejte lidem důvod, aby vás sledovali.
Yelp. Yelp je místo, kde mohou zákazníci ohodnotit a doporučit firmy. Tuto stránku můžete používat v případě, že chcete lidem oznámit nějakou speciální nabídku, nebo ukázat, jak dobře se ke svým zákazníkům chováte.
Připojte se ke správné internetové komunitě. Spousta výjimečných firem mají svou internetovou komunitu. Připojit se k takové komunitě je velmi dobrý marketingový tah. Důležité je, abyste byli v těchto komunitách aktivní a měli dobré vztahy s jejich členy. Lze je také použít v případě, kdy chcete inzerovat vaši společnost.
Dejte vědět sloupkařům. Když si vybudujete dobrý vztah se spoustou sloupkařů, může se stát, že když budou shánět inspiraci a nápad pro článek, mohou vás kontaktovat. Hledejte takové sloupkaře, kteří se zaměřují na široké publikum lidí.
Podporujte charitu. Zorganizujte třeba sbírku potravin pro útulek, nebo jakoukoliv místní organizaci. Kontaktujte média o tom, že zrovna vy něco takového organizujete.
Vybudujte partnerství. Začněte spolupracovat s dalšími podniky, které nabízejí různé služby a doporučujte si vzájemně zákazníky. Měli byste se nejdříve ujistit, že je nabídka výhodná pro obě strany. Poté byste vaše partnerství měli potvrdit nějakou smlouvou.
Pořádejte semináře a různé vzdělávací akce. Pokud máte místo, kam můžete třeba dvakrát za měsíc posadit několik lidí, popřemýšlejte nad akcí, kde lidem představíte své produkty a seznámíte je s nimi.